Svennis_93 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Hej, jag ska köpa en ny cd-key till cs för jag har blivit bannad :P. Så nu undrar jag: Kan jag ta aktivera en ny produkt och sen skriva in koden och sen vara unbannad? Eller måste jag göra ett nytt account? :blink: Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Du måste göra ett nytt acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big_Master Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 för säkerhets skull. Gör ett nytt account. Fast ja tror dom sejer "du har redan denna product installerad på ditt account" lr nått >P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RULLE9512 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 aa du måste göra ett nått acc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 13 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Okej tack för hjälpen allihopa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg