Gäst onix8 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 (redigerat) Jag har nyss släpt ut 3 pokemon som va i team Galatic hus eller nåt sånt å nu vet jag inte vad jag ska göra kan nån hjälpa mig Jag kanske beskriv lite dåligt men ändå om ni undrar varför jag har det så tidigt är bara för jag köpte det i USA .. Redigerat 3 Maj 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fresh_Yahoo Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 du ska släppa ut mer :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 men var fins dom :( hallå svara snälla eller moste jag ha 150 pokemon så jag får en ny pokedex å sen kan jag komma till det sista gymmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaGGoT133 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Om du är inne på youtube ibland så vet jag en som är expert på allt inom pokemon diamond/pearl fråga han han heter Marriland sök på det så kommer du få upp massor av resultat eller kolla bara här: http://youtube.com/profile?user=Marriland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg