Easton Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 I Gta SA finns det väldigt dåliga och korkade poliser. på Jag hade poliserna bakom mej. Jag körde upp på ett hopp på en klippa(när militärbasen) också stannade jag på.hoppet......poliserna kom och körde förbi hoppet rakt ner i vattnet??? Jag skrattade. Har det någon gång hänt så för er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 I Gta SA finns det väldigt dåliga och korkade poliser. på Jag hade poliserna bakom mej. Jag körde upp på ett hopp på en klippa(när militärbasen) också stannade jag på.hoppet......poliserna kom och körde förbi hoppet rakt ner i vattnet??? Jag skrattade. Har det någon gång hänt så för er? Poliserna har haft dålig AI i hela GTA-serien. Inte någon nyhet precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Dom är korkade och puckade. Dom har kört över 3 personer på samma gång på mitt Grand Theft... en annan gång så har de kört ut i vatnnet många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 ja lite väl aggresiva mot både en själv och till all trafik!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Typ. Jag hoppade ner för att simma då kommer en polisbil flygande :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Om man snor en polisbil å kör iväg, så får man ju snuten efter sej, men även att man har samma bil som polisen har så hinner man undan!! KN3PPT! Varför gasar dom inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 en gång så hade jag 1 polisstjärna efter mej. För att inte det skulle bli av med den. Så stannade jag framför ett stup (nära en tågräls) då kom tåget PRECIS efter han åkte efter.. (inte det "roliga") han körde på mej jag gasade undan. Då åkte han ner för stupet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 jag snodde en taxi för att köra uppdrag min första kund blev han jag hade snott taxin av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 jag snodde en taxi för att köra uppdrag min första kund blev han jag hade snott taxin av Vad har det med dumma poliser att göra? Men, vad hände med dig då när du skulle skjutsa han? Drog han ut dig ur bilen och körde iväg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 jag snodde en taxi för att köra uppdrag min första kund blev han jag hade snott taxin av HA roligt för tusan!!! Både fotgängare och poliser värkar idiotiskt dumma!!!! :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 när jag satt på en cykel och så hade jag kört till stranden då ser jag polisen komma farandes rakt ut i vattnet hahahahah as kul:D :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg