Hoppa till innehåll

Dumma Poliser?

Rekommendera inlägg

I Gta SA finns det väldigt dåliga och korkade poliser. på Jag hade poliserna bakom mej. Jag körde upp på ett hopp på en klippa(när militärbasen) också stannade jag på.hoppet......poliserna kom och körde förbi hoppet rakt ner i vattnet??? Jag skrattade. Har det någon gång hänt så för er?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I Gta SA finns det väldigt dåliga och korkade poliser. på Jag hade poliserna bakom mej.  Jag körde upp på ett hopp på en klippa(när militärbasen) också stannade jag på.hoppet......poliserna kom och körde förbi hoppet rakt ner i vattnet??? Jag skrattade.            Har det någon gång hänt så för er?

Poliserna har haft dålig AI i hela GTA-serien. Inte någon nyhet precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst OneDream

en gång så hade jag 1 polisstjärna efter mej. För att inte det skulle bli av med den. Så stannade jag framför ett stup (nära en tågräls) då kom tåget PRECIS efter han åkte efter.. (inte det "roliga") han körde på mej jag gasade undan. Då åkte han ner för stupet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag snodde en  taxi för att köra uppdrag min första kund blev han jag hade snott taxin av

Vad har det med dumma poliser att göra? Men, vad hände med dig då när du skulle skjutsa han? Drog han ut dig ur bilen och körde iväg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

när jag satt på en cykel och så hade jag kört till stranden då ser jag polisen komma farandes rakt ut i vattnet hahahahah as kul:D :cool: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...