HabboBuzz Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 asså jag har en habbo server men ingen kan komma in jag har gjort den med Mark's V13 server [Release V1.6 - Patch 2] och jag har hamachi sen har jag lagt ut den på internet men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Har du skapat ett nätverk i hamachi? Har du lagt in din Hamachi IP i HTML-koden i loadern? Har du bett dina vänner att gå med i ditt nätverk på hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HabboBuzz Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 hur ser man id och hur sätter man in det i loadern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hack Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Så kassa ni såm gör server gör nt med hamaci LOL :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.