Noiseless Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Tjaba.. Jo jag har eb film som jag och mina kompisar har gjort, det är en film, där vi spelar el gitarr på, vi härmar låtar, å sen så har vi en publik som ska gissa vilken låt det är.. Men då så är det kompisar som vill köpa en skiva, då måste jag ju bränna ut dom till dvd skivor. Då är jag osäker om min dator har en dvd brännare i sig, vet nån hur man kollar det ? Sen så undrar jag om man måste ha ett särskild program för det.. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 ööhh de stårpå brännarens lucka om det är den dvd brännre...det står dvd r\rw om det är en brännare sen kan man ju använda vanliga cd skivor om filmerna inte är allt för stora...sen står de i "den här datorn" om de är en DVD brännare då ska det finnas en cd-enhet med namnet "DVD-RW-enhet"(när det inte är nån skiva i) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.