Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 Jag brännde in saker i nero 7...sen så funkar det inte...vissa filler e liksom felaktiga (dvd+rw skiva) första gången va typ massa dll filer korrupta. andra gången va exe filen korrupt... så hur kan man fixa så det inte blir korrupt längre Citera
SlimShady Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 (redigerat) Skulle du bränna ir?? Redigerat 4 Maj 2007 av Viper Citera
JanazTheOne Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) ot:ir=infraröd Lr =eller Pröva att köra i en annan hastighet typ x2 istället för x4 Redigerat 5 Maj 2007 av JanazTheOne Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 Testat det också...gör data scanning efter det också ... allt ok till 88% sen blir det massa fel så det blir så många fel så den inte kan fortsätta(stannar på typ 89%) :bah: Citera
SlimShady Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 Du kanske bara väljer fel alternativ i start menyn... Som ta musik istället för data, eller så har du valt att bränna cd, o sen stoppar du in en dvd- cd, såklart att det inte funkar :meddum: . du kan ändra det längst upp Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 Jag väljer Data-DVD...har en DVDskiva(brännbar ofc) Bränner...bränning funkar perfekt...sen när jag datascannar den så är allt efter 88% trasigt. Men nu kan jag inte änns läsa skivor längre :( så jag tror det är fel på min CD Läsare/brännare Citera
SlimShady Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 Det låter så. Fråga i en service eller nåt sådant Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.