Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 vilka är era favorit yu-gi-oh kort?? mitt e Celtic Gardian OBS!! inga onödiga inlägg tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 uhmmm....hatar yu-gi-oh... och vad har det här att göra i PC forumet? 0.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) håller med darkdevil varför är den här tråden med i pc forumet borde vara med i ett av dom andra forumen Redigerat 5 Maj 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag vet inte men denna tråd kanske handlar om nått yu-gi-oh spel på datorn...men vad vet jag... och om den gör det så borde det framstå tydligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 jag ber sååå mycke om ursäkt sen tror jag inte det spelar nån roll om jag så hade gjort de i GBA forumet eller Nintendo DS forumet...eller kanske i PS2 forumet...det finns ju till dom med...jag valde pc foruet efter som att det var där jag var när jag fundrade på att ska tråden...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 jo kanske det men jag undrar fortfarande en sak...är det ett spel vi pratar om eller kortspelet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 hmmm...där sa du nåt...har jag inte tänkt på men efter som att jag skrev de i pc forumet så får vi säga inom Power of chaos och Yu-gi-oh Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.