zitroz Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 Hej jag undrar hur man matar sitt pet som hunter jag har frågat massa på spelet men jag fattar inte eller så funkar det inte. Tack i förväg om ni svarar :D
murphmaster Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 Haha :) tryck på P (alltså spellbook) sen in på beast mastery... om jag kommer ihåg rätt och där finns det typ ett hundkex och över står det feed pet högerklicka på den och maten! ( din pet kan inte äta allt ) jag är dålig på att förklara men jag hoppas du förstår annars så filmar jag en film åt dej ;)
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 Dåligt sätt....dra maten i ditt inventory och släpp knappen näru e vid din pet
zitroz Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2007 Dåligt sätt....dra maten i ditt inventory och släpp knappen näru e vid din pet Funksar typ inte
oddy Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 HAr du pratat med hunter trainern i doolanar som ger dej en quest att prata med hunter/pet trainern i darnassus. Du måste göra den för att mata ditt pet.
zitroz Skrivet 4 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2007 HAr du pratat med hunter trainern i doolanar som ger dej en quest att prata med hunter/pet trainern i darnassus. Du måste göra den för att mata ditt pet. nu har jag det och det funkar :lol:
Worthless Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 Jag såg en 51 hunter som inte ens hade gjort pet questet ^^
Rekommendera inlägg