Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 Battlefield 2 startas upp och när skärmen blir svart så kommer man tillbaks till skrivbordet. Min bärbara ska klara av spelet eftersom jag har testat det på en sämre bärbar dator. Jag har även testat att uppdatera spelet och stänga ner antivirusprogram och brandvägg. Har också om installerat spelet, men hela tiden när man ska på slutet välja om man vill installera Gamespy så kommer ett "skicka" eller "skicka inte"-meddelande. Så vad kan vara fel? Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 det händer så för mig med Okej. Har du fått igång det? Citera
Gäst jesper93 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 händer så för mig med spelar inte battle field 2 men jag har varit med om det inte roligt:( Citera
Gäst pong218 Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 har du allt som krävs kolla på baksidan av spelet grafikkortet m.m det är oftast felet för mig men då köper jag bara nytt grafikkort Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.