Y0shi Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 När meteoren störtat i wishcash pound (lr vad de heter) så kan man ju börja göra andra till leaders... men hur får man då tillbaks sin partner (som för mej e crocodile) att följa en i staden och så?? (går det) snälla skulle vilja veta så man inte måste springa till deras friend area under varje updrag... Och en annan fråga.. vilken e typ bästa start pkmn och partnern? (hade pikachu som start pkmn och crocodile som partner)
Pelleelle Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 partnen kommer aldrig följa med dig i staden igen... ledsen :( . bästa start o parner? de va en svår fråga, de finns väl inget riktigt svar på de... du får pröva dig fram...(jag blev charmander o tog bulbasaur xP )
Y0shi Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Maj 2007 Ok :( synd att den inte följer en mera (ja menar) d va ju partnern som sa friends forever lr va d va :P
Overraild Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 Man kan fortfarande be partnern följa med i en Dungeon.
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 Det går tyvrr inte och göra så partnern följer med dig i staden o.s.v. Om du ska på ett uppdrag och du vill ha med din kompis måste du gå till dens friend area. Jag tycker vattenpokemon är bäst...
XGK Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Skrivet 7 Maj 2007 kan man utvecklas huvud taget??? jag o min medhjälpare e 25 o har inte utvecklats
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 Ruby king: Som starter XGK: Ja man kan utvecklas i en grotta efter man har klarat Rayqaza
XGK Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Skrivet 8 Maj 2007 tack då vet jag så jag behöver inte sluta spela de e ju inte roligt om man inte kan utvecklas=)
Rekommendera inlägg