Y0shi Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 När meteoren störtat i wishcash pound (lr vad de heter) så kan man ju börja göra andra till leaders... men hur får man då tillbaks sin partner (som för mej e crocodile) att följa en i staden och så?? (går det) snälla skulle vilja veta så man inte måste springa till deras friend area under varje updrag... Och en annan fråga.. vilken e typ bästa start pkmn och partnern? (hade pikachu som start pkmn och crocodile som partner) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 partnen kommer aldrig följa med dig i staden igen... ledsen :( . bästa start o parner? de va en svår fråga, de finns väl inget riktigt svar på de... du får pröva dig fram...(jag blev charmander o tog bulbasaur xP ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Y0shi Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Ok :( synd att den inte följer en mera (ja menar) d va ju partnern som sa friends forever lr va d va :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Man kan fortfarande be partnern följa med i en Dungeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Det går tyvrr inte och göra så partnern följer med dig i staden o.s.v. Om du ska på ett uppdrag och du vill ha med din kompis måste du gå till dens friend area. Jag tycker vattenpokemon är bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 som partner eller som starter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XGK Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 kan man utvecklas huvud taget??? jag o min medhjälpare e 25 o har inte utvecklats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Ruby king: Som starter XGK: Ja man kan utvecklas i en grotta efter man har klarat Rayqaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XGK Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 tack då vet jag så jag behöver inte sluta spela de e ju inte roligt om man inte kan utvecklas=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg