ville10 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Inte för att tjata men.. Vad går spelet ut på??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Inte för att tjata men.. Vad går spelet ut på??? man är i början bara sonic, men man kan rädda hans kompisar i olika boss-strider så man kan köra med dom. man ska rädda sonics värld från eggman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 det ÄGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Ok, tror jag köper det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Det är skönt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 tycker ettan är lite bättre där finns tiny chao garden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 tycker ettan är lite bättre där finns tiny chao garden den finns i 2:an också men är sk*tsvår att få tag i... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jaaahaaaaaaa duu !! Den e A*s svår att få tag i! Men det är säkert bättre på 2:an än på 1:an tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Vet någon vad det kostar???? Redigerat 7 April 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 nepp men nu har jag 5 chaos emeralds!! :D :D :D :D Jag kan den sjätte, jag har kommit till speciall bonus banan med den, men jag får alldrig tillräckligt med ringar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg