Fruktnystan Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 man kan få souls från människor Nepp. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 jag får souls från manniskor i dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 jag har för mig att det finns 2 gems i hexans källare så smyg ner och själ de när hon sover :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 man kan få souls från människor man kan ju fånga människosouls i black soul gems? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 man kan få souls från människor Det kan gå. Dom är ju väldigt sällsynta, dom gemsen, och man måste ju använda ett till Vaermina-questet. Så jag har faktiskt aldrig testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 mjo jag har tror att det ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Det går att göra egna Black Soul Gems så jätte sällsyna är dem inte, även om det är riktigt drygt att göra dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 man måste väl gå till ett Necromacer lair för att göra egna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 (redigerat) Ja, man kan ju göra egna ja, fast det är drygt... Redigerat 8 Maj 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 drygt? det är väl bara att gå till nån necromacers lair och kasta en soul trap spell på altaret när "det blå skenet" lyser på det? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Ja, men måste vänta tills det där blåa skenet kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 men då är det ju bara och trycka på restknappen och vänta ett dygn och se om det är där då ;) . alla altare har ju olika dar som skenet är där, det tkr inte jag är så drygt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.