Doglovers Skrivet 27 September 2008 Rapport Skrivet 27 September 2008 Alltså, man kan ju spela gamecube spel på wiit, så jag vet ej
bazti Skrivet 27 September 2008 Rapport Skrivet 27 September 2008 Gör du det, så kan du kröna dig själv till Dumhuvud. Dont do it man!
Offspring9 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 Du gör som du vill, skulle själv aldrig byta GCN mot Wii. GCN är en av de bästa konsollerna som gjorts någonsin, de och N64. Ovärdeliga!Du jag tycker nog inte att gamecube är den bästa spelkonsolen men jag har spel till gamecube som jag nästan spelar varje dag trots att jag fick den när jag börja skolan typ! Om du tycker att spelen är roliga så gör inte det. Om du inte så sälj gamecuben.
Poesi Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 allt det där för ett enda wii??? jag tror inte att det är så smart. btw, kan man verkligen spela gamecubespel på wii?
Gäst Overkill Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 allt det där för ett enda wii??? jag tror inte att det är så smart. btw, kan man verkligen spela gamecubespel på wii? Ja, jag brukar göra det ofta.
Doglovers Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 DO NOT DO THAT!! Men ändå, man kan ju spela gamecube spel på wiit, jag har ett wii, men jag har fått byta ut mitt förra för det dampa, och jag har ju en ny som också har börjat dampa lös :(
Gäst Overkill Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Skrivet 16 Oktober 2008 Ni behöver inte svara "OMG GÖR INTE DET" Med tanke på att Trådskaparen: Senast här: 11/11-2007 17:14
Rekommendera inlägg