KalleM Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag är på level 3 och ska besegra Greven men kan inte, vet någon hur man gör ? //Kalle :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Vad är det du har problem med och vilken gubbe är det du använder? Försök att blockera med lasersvärdet så mycket som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalleM Skrivet 5 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag har varit han med stubb och lasersvärd (vet ej vad han heter :unsure: ) och clone (tror jag ) . Vem är det man ska vara och ska jag bara använda lasersvärd ? /Kalle :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) Du ska använda han med stubb, Obi-Wan Kenobi. Pröva "hoppattacken", du gör den genom att hoppa upp och hugga till greven med lasersvärdet. Var inte Clone, han blir dödad efter en stund. Redigerat 5 Maj 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalleM Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Tack för svar, behöver hjälp med det här med : Det finns som legobitar vid ett berg där Greven står, om man gör magi så blir det som en legolåda, vad gör jag sedan ? :unsure: // Kalle Snälla :( är det någon som vet vad jag ska göra för att komma vidare när jag står på en klippkant med legobitar och greven står uppe på en klippavsats ovanför, hur kommer jag upp till honom ? //Kalle :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Är inte riktigt säker på att jag tänker på samma bana som du behöver hjälp med - men om du "trollar" legobitarna till en låda tror jag att du kan använda "kraften" till att flytta lådan också... ------ Är det bossen med flera lasersvärd som du vill "hoppa upp till"? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalleM Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Ja det är han med flera lasersvärd som står på klippan, jag använder Obi-wan. Jag måste väl upp och besegra honom för att komma vidare ? Jag satte ihop legobitarna till en låda men sen vet jag inte vad jag ska göra ? // Kalle :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) jo så här ska du göra har du satt ihop legobitarna till en låda? om du har det så ska du ta den lilla gubben med pistol och hoppa med honom upp på lådan sen ska du hoppa och skjuta dom två grejerna brevid greven dom ser ut som bomber dom kommer sprängas och sen när du har skjutit dom så hoppar greven ner och du kan döda honom med obi-wan kenobi:D :cool: Redigerat 6 Maj 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalleM Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 :cool: Tack snälla för svar, jag ska prova och se om jag klarar av han nu. :gitarr: // Kalle :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.