Hoppa till innehåll

Lego Star Wars 1

KalleM

Rekommendera inlägg

Du ska använda han med stubb, Obi-Wan Kenobi. Pröva "hoppattacken", du gör den genom att hoppa upp och hugga till greven med lasersvärdet. Var inte Clone, han blir dödad efter en stund.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för svar, behöver hjälp med det här med :

Det finns som legobitar vid ett berg där Greven står, om man gör magi så blir det som en legolåda, vad gör jag sedan ? :unsure:

// Kalle

Snälla :( är det någon som vet vad jag ska göra för att komma vidare när jag står på en klippkant med legobitar och greven står uppe på en klippavsats ovanför, hur kommer jag upp till honom ?

//Kalle :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte riktigt säker på att jag tänker på samma bana som du behöver hjälp med - men om du "trollar" legobitarna till en låda tror jag att du kan använda "kraften" till att flytta lådan också...

------

Är det bossen med flera lasersvärd som du vill "hoppa upp till"? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är han med flera lasersvärd som står på klippan, jag använder Obi-wan. Jag måste väl upp och besegra honom för att komma vidare ? Jag satte ihop legobitarna till en låda men sen vet jag inte vad jag ska göra ?

// Kalle :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

jo så här ska du göra har du satt ihop legobitarna till en låda? om du har det så ska du ta den lilla gubben med pistol och hoppa med honom upp på lådan sen ska du hoppa och skjuta dom två grejerna brevid greven dom ser ut som bomber dom kommer sprängas och sen när du har skjutit dom så hoppar greven ner och du kan döda honom med obi-wan kenobi:D :cool:

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...