cansi Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) :D Fråga mig vad som helst jag kan svaret. Jag vet var allt är var man hittar allt. :visslar: Redigerat 5 Maj 2007 av cansi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) hur många uppdrag finns det! Redigerat 5 Maj 2007 av KillZone95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cansi Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 hur många uppdrag finns det! jag vet inte riktigt cirka: 5-15 vad har du för vapen?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Tryck Vi har redan en sådan här, typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 bara för att testa ditt självförtroende så har jag två frågor till dig... 1. beskriv vägen till dragon cliffs 2. var hittar man the singing sword svara på dem om du kan ffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 hur många uppdrag finns det! vet inte riktigt vad det heter men det e ett bra svärd iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cansi Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 hur många uppdrag finns det! ok jag har master katana :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 hur många uppdrag finns det! Om du vet allt så borde du väl ha ett vapen som är bättre än Master katana, den suger ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cansi Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 hur många uppdrag finns det! orka det funkar för mig :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 hur många uppdrag finns det! ska man ha ett bra tungt svärd så skan man köpa de där blixt formade svärdet(glömt vad det heter) eller vill man ha ett lätt bra svär så är det "Sword of Aeons" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cansi Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 hur många uppdrag finns det! det bror ju på vad man gillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eyon Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 jag har två fråga till dig: >var hittar man devotees? >var finns alla skatt kartor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg