KalleM Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 Snälla :unsure: är det någon som vet vad jag ska göra för att komma vidare när jag står på en klippkant med legobitar och greven står uppe på en klippavsats ovanför, hur kommer jag upp till honom ? //Kalle :) Citera
Gäst jesper93 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 jo så här ska du göra har du satt ihop legobitarna till en låda? om du har det så ska du ta den lilla gubben med pistol och hoppa med honom upp på lådan sen ska du hoppa och skjuta dom två grejerna brevid greven dom ser ut som bomber dom kommer sprängas och sen när du har skjutit dom så hoppar greven ner och du kan döda honom med obi-wan kenobi:D :cool: Citera
KalleM Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2007 jag har jortlådan.vilka två grejer. kalle :) Citera
Gäst jesper93 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Skrivet 7 Maj 2007 Brevid Greven står det två vita tunnor som ser ut som mesiller du ska ta den lilla gubben med pistol och hoppa upp på lådan och skjuta dom där tunnorna som ser ut som messiler:D :cool: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.