Gäst RoxZ Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 (redigerat) tja, idag när jag tittade på wow forumet så såg jag en jäävla massa spam om ''gripensfunserver'' noseroad'' och så vidare så jag tänkte att jag skulle gör en tråd om det så vi slipper en massa spam Hur gör jag en server? Ifall du vill ha en server rekomendear jag Wackos guide om du hittar -->Häär<--- Klicka!!! Notera att detta är wackos guide Till dig som lägger upp server! Ifall du ska lägga upp din server här måste du tänka på vissa saker som står nedan 1: du måste ange hur man connectar, hamatchi eller vanlig change i realmlist 2: du måste säga xp rate och drop rate så att man vet ifall det e blizzlike eller inte 3:lite smått info :lol: att tänka på Ifall du undrar något om en speciell server som nån har poostat så komihåg att skriva vilken server du snackar om ' Det var allt från mig som nu hedeligt hoppas ad vi slipper spam :ng: Ha det så kul med era servers! Redigerat 6 Maj 2007 av RoxZ
Gäst Muuu Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Skrivet 6 Maj 2007 denna tråden är vad jag kallar spam, då det behövs att servern har en egen tråd där ägaren kan uppdatera med info om sin egen server.
Rekommendera inlägg