Str4ndB3rg Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Måste ha hjälp! När jag ska starta spelet så blir det svart och kommer upp en ikon: Igentligen ska det vara svart runt den uppna filen. help_on_BFSF_______2222222223333444444.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 det der ut som det är nån fil som saknas. tror du får instalera om spelet. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 ok tack .tänkt inntstalera om det innan men viste inte om det var rätt ne det funka inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Jag vet exakt vad du ska göra. Många har samma problem när de installerat expansionen. Jag har även fått samma problem några gånger. I alla falla så ska man göra så här så funkar spelet: 1. Gå in i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\ 2. Kopiera shaders_client 3. Klistra in i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\shaders 4. Gå sedan in i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack\ 5. Kopiera shaders_client 6. Klistra in i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\xpack\shaders 7. Du ska du köra den senaste patchen, 1.41 Full 8. Nu ska spelet funka :) Redigerat 7 Maj 2007 av Bf2-nörden-Niclas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 heter den shaders_client.zip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 jag hade samma problem, installera om patchen och allting funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 jag hade samma problem, installera om patchen och allting funkar jag har inte laddat pachten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 men ladda den och installera den då så funkar det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Omme å så har jag väntat i en vecka på det skulle funka! Så behövde jag bara ladda pachen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 såg precis denna tråd. Tänkte precis skriva det xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dea94 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) Gör en användare på lala... Mycket lättare att navigera och det finns mycket roligare saker. Du kommer då svar på detta mycket snabare. xD BLI MEDLEM!!!! ps. Fuska.se äger hårt! :P :evil: :medieval: :D Redigerat 14 Juni 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Du suger. Dra till fuska.nu du, vi har mycket fler medlemmar, mycket bättre mods, mycket bättre admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg