TheCheater Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Hejsan alla fuskare och medlemmar! På sidan dl.qj finns en massa godis till psp som t ex Firmwares. -> http://dl.qj.net/3.40-OE-A-PSP/pg/12/fid/13553/catid/163 <- Där finns iallafall firmware 3.40! Men det finns ingen guide, och det är heller inte som på yourpsp där nedladdningen görs av sig själv. Nogare sagt: Jag laddar ner firmwaret till datorn som en "WinRar" fil, men sen då??? Ska jag packa upp allt? Det gör jag men jag har ingen aning om var filen ska ligga :( Vore super snällt om någon kunde berätta hur man gör!! OBS! om ämnet är gammalt så ber jag om ursäkt isåfall MVH eddie! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 vad har du för fw nu ? för laddar du ner den o inte har rätt när du installerar de så pajjar psp:t !!!! om du bara laddar ner en vanlig firmware så tror ja väl att den ska in i game.. den du länkade är ju custom o den måste man ha 3 olika filer till som ska in i game och olika mappar där i .. men installera inte den om du inte är säker på vad du gör dumåste ha custom firmware tidagare annars brickars psp:t ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Laddar oftast ner från internet på psp:et men tack för tipset! Alltid schyst med de som kan svara och hjälpa! Super tack! :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 ? jag fattar 0 mvh fabbe jag :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg