DarKElitE Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 hej ! jag undrar ifall det finns en bra server med många svenska spelare och niciga saker på AH. Svara gärna så fort så möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Offical Wow eller privat wow? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 7 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 förlåt jag fattar inte vad du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Arrå.. men min realm e RP och suger:) men det finns nåra bra pers i den :P (( Moonglade )) adda mig XD > Neil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 förlåt jag fattar inte vad du menar Jo, gripen måste iaf precisera sig i sina inlägg. aja, vill du köra på en privat WoW server? (En sådan är inte en vanlig server utan kan vara som gripens server som jag rekomenderar. Fast det är en funserver och där får du mkt mer exp bättre saker osv.. Om du kör på en officiel server är det en "orginal" server med många spelare och den drivs av Blizzard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 §1.11 Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg