Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Är diablo II kul??? Har hört att det är kul någon som kan förklara vad man ska göra på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Det är väldigt kul.. Man är en krigare som ska hjälpa vissa städer från ondskan igenom att döda Djävulen, och för att ta sig till djävulen så måste man ta sig igenom acter och döda djävulens tjänare och skaffa utrustning etc... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Bara som en upplysning så kan jag säga: :roll: Ni hade kunnat skriva det här på det andra Diablo II inlägget!! :evil: Jag har förresten inte speat Diablo men det verkar bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 om du köper det..... kör inte för mycket battle net jag fastnade i det då var mitt liv Diablo 2 Diablo 2 Och diablo 2..... bara ett råd från mig . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 också kan man välja från 5 klasser(7 om man har expansion set) barbar, magiker, necromancer, amazon och paladin(med exp. set så kan du även välja druid och assasin) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Men jag anmäler tråden, finns ju redan en likadan!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Finns en het tråd om spelet här. http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=...er=asc&start=60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg