Baf2 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 (redigerat) Hey Jag har ett problem med bf2 så fort jag startar det så blir det svat sen stängs det. Dator klara av spelet. alla Fuskamynt belönas om ni hjälper mig!!! :kung: Redigerat 9 Maj 2007 av Baf2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Du har fördåligt grafikkort tror jag. Jag hade samma problem det blir svart å bar stängdes ner. men jag köpte nytt grafik kort för 399:- på pc data :D och det funkar jätte bra nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 8 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 (redigerat) om du säger vad ditt grafik kort hetter får du 150fm mynt men tack för svaret Redigerat 8 Maj 2007 av Baf2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Baf2, Det är inte alls för att du har dåligt grafkkort. Du måste ladda hem dem nysate drivrutinerna till det. Kan hjälpa dig, säg vara vilket graffkort du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 8 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Baf2, Det är inte alls för att du har dåligt grafkkort. Du måste ladda hem dem nysate drivrutinerna till det. Kan hjälpa dig, säg vara vilket graffkort du har. tackså mycket ska testa jag har nivida 4 serien grafikkort duger det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Nvidia är det bästa för bf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Nvidia är det bästa för bf får det inte att funka nu heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 gå till battlefield.ea.com och ladda patch 1.41 till bf2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 9 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) det funka inte med nyast patchen händer samma sa k som förut nivida gefource 4 mx 440 duger det? Jag ger bort alla mina fuskar mynt om ni löser mitt problem!!!! :cool: :cool: Redigerat 9 Maj 2007 av Baf2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg