anderssonsak Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 du säger hur man får kingdra :cool: men jag undrar också hur man får dragonscale! :medieval: jag behöver akuthjälp!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Du får Dragonscale av horsea och seadra..typ 12% chans att dom håller i den :P Sen tar du en seadra låter den hålla dragonscale och byter med en kompis så utvecklas den till Kingdra:P E de G/Seller C? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Vilket spel? Om det är på Ruby så kan Bagons hålla i Dragon Scales ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Måste bara säga att Kingdra är Dragon/Water typ. För de som inte visste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Den första Bagon jag fångade hade en dragon scale :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg