Gäst jesper93 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) hej på er jag har en tjej som jag älskar jävligt mycket men hur kan jag ta reda på om hon älskar mig mer? för hon har inte ringt till mig på evigheter snart=( kan ni hjälpa mig tacksam för svar:( :evil: :cry: Redigerat 9 Maj 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 säg vaddu känner och kolla om hon säger desamma isåfall e de ju lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) ok:D :cool: Redigerat 9 Maj 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Ringer du henne ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) ja jag ringer henne varje dag fast vi pratar bara en gång per dag <_< Redigerat 9 Maj 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 ja jag ringer henne varje dag fast vi pratar bara en gång per dag <_< Ja det är ju därför! Du ringer hela tiden och då känner hon att hon inte behöver ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) vad menar du bisuta? <_< Redigerat 9 Maj 2007 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 såhär: du ringer = hon behöver inte ringa för du har redan ringt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Det smartaste vore väl och fråga henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 ok har ni nåt mer tips på vad jag kan göra för att ta reda på om min tjej älskar mig mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Fråga henne om det har hänt nåt eller så kan du ju fråga om hon älskar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 ok har ni mer tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.