Hoppa till innehåll

Hur Man Blir Player Mod!


Gäst mithril
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst mithril

hej denna guide funkar 98% att du blir player mod

 

först gör du 2 lvl 3 accounter sen går du in på den du vill att du ska bli mod på den andra säger du till din kompis att han ska logga in på den sen går du till en värld elelr nån ställe där ingen finns där säger du till din kompis att svära och andra saker håll på med detta kanske 1-2timmar. sedan går du till värld 1 elelr 2 där raporterar du alla som svär du har 98% chans att bli player mod nu!

Redigerat av mithril
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA.

 

Rofl tror du nån går på de? Tror du man blir PM på 2 timmar?

OMFG.

 

 

Man ska vara snäll och trevligt, reporta dom som gör fel och så, minst en månad för att bli Pm, och fortfarande liten chans!

 

Du har verkligen bra självförtronde, att nån ska gå på detta, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

asså sluta med såna j*vla spamm jag är jävlig arg på dig och jag vet detta funkar och det ska man inte hålla på 1månad min kompis blev det på 2 dagar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom har varit trevliga mot alla osv Mer än 1 månad, ofta det går?

 

Vet flera Mods som jag frågat, Day Of Clay, var mod, Funny Giant, är mod, Penguin Ten, är mod.

 

Dom är mina kompis har frågat dom om du inte tror mig kan jag visa bild på att dom är mina kompisar och har frågat dom!

 

Fråga dom sj innan du gör en sån här tråd är du snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

Vadå din kompis som är 9 år?

Du, dom som är play moderator har träffat ägaren av runescape och resten var PM:sen.

 

rofl du vet inget om rs jag är säkert på att du är i lvl 60 max! man behöver raportera folk 40 gånger eller mer för bli player mod skaffa lite fakta sen kom hit och säg nåt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

Vadå din kompis som är 9 år?

Du, dom som är play moderator har träffat ägaren av runescape och resten var PM:sen.

 

mithril varför muckar du alltid gräl med alla? man blir inte moderator på rs bara för att man rapporterar nån 100 gr. om du tror det är du jävligt korkad Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...