Kevve Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Nu är det såhär. Om du ska spela på Wow-Status servrarna som finns där så behöver du ladda ner WoW-Fe, det görs från deras hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 finns inget krav att ladda ner det. allt du behöver är att göra ett account o lägga in IP/adress i realm-filen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Det står i hans guide var man gör ett account kolla noga. DU MÅSTE VARA INLOGGAD PÅ HAMACHI FFS! http://www.mysmiley.net/imgs/smile/mad/mad0137.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Det står i hans guide var man gör ett account kolla noga. ÄR JAG FFS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag kör inte på din server Gripen eftersom DU, Ska moppsa upp dej! tycker samma sak gripen: du skryyter för mycket asså håll käft så kanske fler vill joina din server jag har en server men jag har itne ett begär att skryta om den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg