rebenn Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Jag har börjat köras med hantlar. Hur många reps ska jag köra med vilken tyngd för att bygga muskler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Hmm.. Jag vet att <-2-> <-2-> är för de under 13, sen lägger man väl på nåt kilo va? 15 = <-4,5-> <-4,5-> elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Jag har börjat köras med hantlar. Hur många reps ska jag köra med vilken tyngd för att bygga muskler? Du bör köra med cirka fem kilo med hyffsade repetitioner. Beror på hur du vill bygga dina muskler. Vill du bli uthållig ta lite lättare vikter och göra dubbelt så många rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Jag kör <-5,5-> <-5,5-> när jag bara tränar till vardags. Ganska skönt... Kanske kommer med tips på hur du ska öva sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Men jag brukar göra consentrationscurls 10kg 10 reps för att bygga muskler, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Jag har börjat köras med hantlar. Hur många reps ska jag köra med vilken tyngd för att bygga muskler? Det beror på hur stark du redan är? När jag nu tränar med hantlar så har jag 9-10kg, ca 12 reps x3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Nån som vet hur man tränar triceps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Nån som vet hur man tränar triceps? Yupp, ställ dig såhär... där / \ är armarna. Ta tag i hantlarna. ...O ../|\ Och sedan gör du såhär... ..O .\|/ Och så ner iger.. Glöm inte att röra så lite som möjligt på axlarna och stå ganska rakt. Sedan för att undvika kroppskador håller du armarna raka på sidan som jag visade. Kvittar hur du håller armarna, men för bäst effekt har du bicepsen NERÅT. Alltså vanlig ståposition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.