SlimShady Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Skrivet 10 Maj 2007 Jag har installerat fifa 07 på min laptop o allting, men när jag dubbel klickar på ikonen för att starta spelet så händer det inget,... Vrf?? Datorn ska klara av det, jag har allt som behövs för spelet... Ngn som har en idé? Citera
SweetDarkness Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Skrivet 10 Maj 2007 Om de inte funkar så kanske din dator inte har allt som behövs, eller så kanske det är nåt fel på skivan. Citera
Gäst rivers Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Skrivet 10 Maj 2007 Om du är säker att datorn ska klara Fifa 07 så ska inte det vara några problem. Prova att låta datorn starta spelet själv -dvs ta ut skivan och sätt in den igen. Annars kan du väl gå in i den mapp där du installerat FIFA och klicka på start ikonerna där? Jag tar för givet att ditt FIFA 07 är så att säga "ej olagligt". Citera
trappa Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Skrivet 10 Maj 2007 om du laddat ner den och har nån crack eller nått till den kan det vara cracken som är fel och funkar inte tror jag Citera
SlimShady Skrivet 10 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2007 Exakt samma har funkat på min stationära dator. Så det ska funka. Och min laptop klarar av kraven, dt är jag 100 % på. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.