ajar Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Tjena! Jag undrar om det här grafikkortet duger till att spela spel med ganska bra grafik? 256 MB ATI® Radeon® X1300 Pro PCI Express Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Jag är inte så bra på de olika modellerna av grafikkorten men detta vet jag: Köp helst GeForce kort. Dom är ett bra märke. Sen köp ett med mycket grafikminne. Minst 256Mb. Så jag rekomnderar att du köper ett GeForce-kort istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Tjena! Jag undrar om det här grafikkortet duger till att spela spel med ganska bra grafik? 256 MB ATI® Radeon® X1300 Pro PCI Express Märke spelar ingen roll (ATI Radeon eller GeForce). Huvudsaken är vad som är i kortet. Det där kortet är bra, men vänta lite till så kan du köpa ett Grafikkort som stöder DirectX 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.