Cornificius Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Hej, nyss så fick jag en virus varning på min dator, viruset kallades Blood hound. Någon som vet vad viruset gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Backdoor.Win32.Agobot.(2 olika bokstäver här) Så heter den med annat namn men jag har inte en aning om vad den gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Hej, nyss så fick jag en virus varning på min dator, viruset kallades Blood hound. Någon som vet vad viruset gör? Hm, sorry är du säker på att det är ett virus ?För att jag kan inte hitta ett virsu med det namnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 11 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Nepp, jag är inte heller säker för den är borta nu ^^ Kan ju vara något som "liknade" ett virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Nepp, jag är inte heller säker för den är borta nu ^^ Kan ju vara något som "liknade" ett virus. I framtiden så kan du gå in på www.symantec.se eller någon annan Anti-Virus program sida och söka på viruset. Där kan du tanka hem ett program som tar bort det (Helt lagligt, helt gratis) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.