ajar Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Tjena, just nu vill jag bygga en marknadsplats i min by och det står att det är detta som krävs: 80 trä 70 lera 120 järn 70 vete och fyra vete med kryss över (eller avd den nu är) Men när jag ska bygga det så står det att jag har brist på mat även om jag har 545 vete. Vad är det som är fel? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Det där vetet med kryss över betyder din veteåtgång, denna kan altså inte vara minus, så det ända du kan göra är att bygga mer vetefält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Tackar så mycket, jag har byggt ut ett av mina vetefält till nivå 2 och byggt en marknadsplats nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_Martini92 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) jag är lite trött så jag lånar denna tråden kan man ta över en by när ägaren bara har en by men den är utan palats eller residens Redigerat 16 Maj 2007 av M_Martini92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) ja men du måste ha en hövding för det behöver du: akademi nivå 20 samlingsplats nivå : (5 om du är German) 10 galler/romare Redigerat 17 Maj 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Inte om det är hans enda by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 :D :D Jag fattar inte vad ni jiddrar om men jag heter Matte-R på travve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 vadå ''enda'' by ? vill bygga en ny by från grunden så måste han ha 3 nybyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Ja, om han bara har en by kan du inte ta över den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 om han inte har palats i den så om han har residens/inget så funakr det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Varför går det inte att bygga sån där hus där man gör fällor jag har redan en samlingplats jag heter ogri om ni undrar på travian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 om han inte har palats i den så om han har residens/inget så funakr det Nej, har personen som äger byn du försöker ta över bara en by, kan du inte ta över den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.