ajar Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Man kan aldrig ta över en huvudstad, även om den inte har residens eller palats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 ja huvudstaden funkar ej men förstör man residenset i den andra byn kan ta över den andra byn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Han frågade ju om man kunde ta över någon annans huvudstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Har ett litet problem till: Jag kunde bygga residens, palats och hjältens egendom. Jag byggde residens och nu har palatset försvunnit, jag kan inte ens välja att bygga det! Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Tror att du inte kan ha ett residens och palats samtidigt, men jag kan ha missuppfattat instruktionerna på Travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 exakt det smartaste är o bygga ett palats och sen bygga resiens i dom senare byarna :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 OK, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.