0014 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 aaa... som liten får man silver gauntlets och då kan man flutta den stenen som står på den högra sdan i templet och bossen e twinrova: Det är två häxom som flyger runt på kvastar.. du ska upp på mittenplattformen och när en av häxorna skuter sin eld eller is mot dig ska du använda spegelskölden att rikta strålen mot den andra häxan.. alltså ska is mot eld och eld mot is.. efter ett tag blir dem en person och då ska du absorbera kraften tre gånger av is eller eld.. du får inte blanda dem.. sen skuter du mot den och sen går du fram och hugger den.. upprepa sen detta några gånger.. använd biggorons swor för det e bättre.. det tar mer så det tar ente lika lång tid! de är dom 2 som kidnappar Nabooru när man hittat Silver gauntlets
Thunder Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Okej kan man fe en guide till Water Tempel?
0014 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 det finns på fuska.se s arkiv...kolla på ocarina of time guider..
Arwen Undomiel Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 aaa... som liten får man silver gauntlets och då kan man flutta den stenen som står på den högra sdan i templet och bossen e twinrova: Det är två häxom som flyger runt på kvastar.. du ska upp på mittenplattformen och när en av häxorna skuter sin eld eller is mot dig ska du använda spegelskölden att rikta strålen mot den andra häxan.. alltså ska is mot eld och eld mot is.. efter ett tag blir dem en person och då ska du absorbera kraften tre gånger av is eller eld.. du får inte blanda dem.. sen skuter du mot den och sen går du fram och hugger den.. upprepa sen detta några gånger.. använd biggorons swor för det e bättre.. det tar mer så det tar ente lika lång tid! Men snälla...ge inga spoilers utan att nån bett om det!!! :angry:
Thunder Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Okej tack 0014 någon som kan hjälpa mej.
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 tycker inte om zelda spelen men min kompis har klarat ut alla spelen
0014 Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 tycker inte om zelda spelen men min kompis har klarat ut alla spelen okej...men det svarar ju inte på hans fråga
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 förlåt om jag spamma men jag skulle bara säga det
0014 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Skrivet 7 Mars 2004 okej...men Pokemon, vad är det du vill ha hjälp med?
Thunder Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2004 Det var bara du som kunde hjälpa mej mena jag tack.
Rekommendera inlägg