Hoppa till innehåll

Asså De Är Ju Synd


Johkie
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Bisuta

de är ju synd att folk i världen behöver lida av ton dövhet,... ja menar vem f*n kan ge bulgarien 122p lr vad de va????? DOM SÖG JU SÅ STORT. men va ska man tro om dom där j*vla öststaterna

 

Det är ju så synd att vissa inte förstår att alla har olika åsikter..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hädar du öststaterna en gång till så slår jag dig.

 

... men du måste ju medge att öststaterna röstar på öststaterna.

jag tkr faktiskt att dom borde ha 2 tävlingar. 1 med öststaterna och 1 med dom andra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Hädar du öststaterna en gång till så slår jag dig.

 

Alla röstar på sina grannar ju. Norden gör ju det typ lika mycket som öst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som de sa i Aftonbladet; Lika bra att lägga ned skiten, vi har skickat ett av de högsta tippade bidragen och kommer på 18:e plats. Bedrövligt... Är inte direkt schlagerfantast men den var iallafall värd en plats på topp 10.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de är ju synd att folk i världen behöver lida av ton dövhet,... ja menar vem f*n kan ge bulgarien 122p lr vad de va????? DOM SÖG JU SÅ STORT. men va ska man tro om dom där j*vla öststaterna

 

Du låter som en dålig förlorare, majoriteten röstade och du måste lära dig att acceptera deras beslut och inte få sinne på forumet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det gela har ju spårat ut som i aftonbladet, alla grann länder röstar ju på varanna, och ursäkta för off topic, men finns det inte en tråd redan ?

 

Det stämmer ju. Hur tror du annars länder som Serbien, Ukraina och Ryssland får så bra placering? Jo, för att alla öststater röstar på de! Schlager är mycket större där nere än här.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det gela har ju spårat ut som i aftonbladet, alla grann länder röstar ju på varanna, och ursäkta för off topic, men finns det inte en tråd redan ?

 

Det är inte förbjudet att rösta på grannländer och dessutom så röstar vi i norden på varandra. Dåliga förlorare säger jag, lär er att acceptera att Sverige inte alltid kan vara bäst i allt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...