incognito Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 j*vla skit program. Öppet sex i tv, våldtäckter, diskriminering, ja allting finns i det programmet. Är Femman smarta så lägger dom ner Big Brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Ja men bry dig inte eller sätt K3nG4 spärr på femman när visar Big brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Vem villa att Big Brother ska läggas ner är en bättre råga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 massor tittar på Bigbrother... Varför ska dom då lägga ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) j*vla skit program. Öppet sex i tv, våldtäckter, diskriminering, ja allting finns i det programmet. Är Femman smarta så lägger dom ner Big Brother. Jag tror att du har fallit för tidningarnas s.k "fakta"Tro inte på allt du läser.. Jag vet i och för sig inte vad som är sant och inte är sant.. Men ifall man ska tro på vad Bigbrother har sagt så var det bara överdriveri.. Redigerat 3 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Zion: Massor av människor krigar så varför ska man sluta med det? Tänk. J0hn: Jag har tyckt så sen långt innan Aftonbladet och Expressen började skriva om det. Jag tror knappast att det var påhittat. Det är bara alla överdrivna fanatiska Big Brother fans som säger så för att rädda programmet. En TV-Kanal ska visa bra och sevärda program, inte usla förnedrande skit program. Ifall man ska tro på vad Bigbrother har sagt.. Det ska man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Okej du kanske har rätt. Det kanske har gått lite överstyr nu.. Det var bättre dom första säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag tittade lite på den första säsongen, det gick väl an men sen blev det bara dåligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 big brother suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.