Prata om den här... var det rätt land som vann?!
Eurovisionen 07
f*n heller... Grekland var det bästa och sen kom Moldavien.
Jag blev besviken, det bidraget som van sög ju, jag hade hoppats på England, eller Grekland.
Men en sak blev jag nöjd med, faan vad grymm/snygg video lordi hade i början..
Nej, Serbien sög. Jag tyckte att Frankrike eller Finland skulle vunnit.
Är jag den enda som inte gillar öststatsmusik? :blink:
Hade alla haft "min smak" hade The Ark vunnit, ingen var väl "bättre" än de?! :huh:
ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna...
Vinnaren sög, men Sverige eller Finland skulle ha vunnit.
Moldavien skulle lätt ha vunnit!!!!
↗ till inläggetÖsterrike var väl inte ens med i år?ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna...
Det enda bidraget jag såg var Storbritanniens, och det var ärligt talat det sämsta bidraget jag någonsin sett i ESC.
Finland var ju för bra eller? nja jag vet inte. De hade dock en kraftig refräng...
Sedan var ju Frankrikes underbart att skåda. Det var en skämt låt som var BRA, det lyckades ingen annan med... Ukraina? KOM IGEN!
Sedan håller jag med att Moldavien var bra, men hon sjöng väl lite väl falskt för att få vinna.
Blir så sur på att alla grannawr röstar på varandra, även oss här uppe i norr. HUr ska detta räddas? Nästa år vinner väl Montenegro...
Aftonbladet Hyfsad artikel, håller i alla fall med.
Sovjet upplöstes för att få fuska i Eurovision....
Nej, vinnarlåten var inte så bra.
Och Ukraina kom på andra plats, va?
För Ukrainas "låt" var bara skit.
Trodde att The Ark skulle komma på mycket
högre plats än vad de gjorde.
Hey, Ukraina var ju bäst! :D Röstade säkert 10 gånger ^^
Finland var helt okej, men lite för mycket Evanescence-wannabe...
Serbien borde inte vunnit, hon hade bra röst men inget mer. Låten var tråkig och enformig, trist scenshow och hon var inte ens bra klädd. Blä!
moldavien var lätt bäst. Satt och väntade hela kvällen på en låt som man liksom typ "yea denna var f*n skitbra" reaktionen så kom den till sist i det sistra nummret.
Serbien fuskade.använde en albansk låt
↗ till inläggetJasså, vad jag har läst så var det flera länder som hade härmat, så de var inte de enda.Serbien fuskade.använde en albansk låt
Enligt mig:
1. The Ark låten krossade alla andra
2. Ryssland
3. Ukraina, för uppträdandet :P
4. Finland
5. Vitryssland, dock är låten betydligt bättre inspelad än live
Jag hejar ju alltid på Sverige i ESC. I år var min favorit bland de bättre Slovenien. Jag hade hellre sett Ukraina vinna än Serbien.
↗ till inläggetÄr jag den enda som inte gillar öststatsmusik? :blink:
Hade alla haft "min smak" hade The Ark vunnit, ingen var väl "bättre" än de?! :huh:
The ARK suger fett tur för dig att dom kom så bra som 18
<_<
↗ till inläggetmenade dom länderna åt det hållet...ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna...
Jag tyckte Finlands bidrag var bäst, lutade ju ganska mycket år hårdrockshållet.