oddy Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 moldavien var lätt bäst. Satt och väntade hela kvällen på en låt som man liksom typ "yea denna var f*n skitbra" reaktionen så kom den till sist i det sistra nummret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Econizze Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Serbien fuskade.använde en albansk låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 (redigerat) Serbien fuskade.använde en albansk låt Jasså, vad jag har läst så var det flera länder som hade härmat, så de var inte de enda. Redigerat 13 Maj 2007 av 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Enligt mig: 1. The Ark låten krossade alla andra 2. Ryssland 3. Ukraina, för uppträdandet :P 4. Finland 5. Vitryssland, dock är låten betydligt bättre inspelad än live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Jag hejar ju alltid på Sverige i ESC. I år var min favorit bland de bättre Slovenien. Jag hade hellre sett Ukraina vinna än Serbien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_Martini92 Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Är jag den enda som inte gillar öststatsmusik? :blink: Hade alla haft "min smak" hade The Ark vunnit, ingen var väl "bättre" än de?! :huh: The ARK suger fett tur för dig att dom kom så bra som 18 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 14 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna... menade dom länderna åt det hållet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Jag tyckte Finlands bidrag var bäst, lutade ju ganska mycket år hårdrockshållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Jag tyckte Finlands bidrag var bäst, lutade ju ganska mycket år hårdrockshållet. Ja, Lordi vann ju förra året, så dom tänkte väl försöka med hårdrock i år med. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 tror vi försökte med hårdrock iår igen, men tyckte nog mera om Lordi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Jag tycker att det är lite "fusk" sör att öststaterna röstar ju bara på varandra! Men i och för sej fick väl Serbien 10p av Sverige med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna... Centrala europa och inte östra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.