Hoppa till innehåll

The Legend Of Zelda: The Wind Waker


Animal

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Iron Boots en ruta väster om Forest Heaven använd eld pilen på isön.. Power Bracelet en euta söder om Dragon Roost använd ispilen på vulkanen...

 

 

För att få Is/Eld pilarna måste du Warpa dog med Ballad of Gales till Mother and Child isle..

 

För att få Ballad Of Gales ska du skjuta 3 pilar på Grodan som sitter i Jätte tyfonen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först när du kommer ifrån Tower of Gods ska du mot Northern Triangle Island där finns Cyclos i sin lilla tyfon och du måste skjuta honom 3 gånger med pilbågen (skjut hela tiden mot honom det är svårt att träffa honom för vinden ändrar riktning på pilarna) då lär han dig sången Ballad of Gales då ska du till B2

 

SJÖKARTA

---------------------------

1 |[A1][b1][C1][D1][E1][F1][G1]|

2 |[A2][Hit][C2][D2][E2][F2][G2]|

3 |[A3][b3][C3][D3][E3][F3][G3]|

4 |[A4][b4][C4][D4][E4][F4][G4]|

5 |[A5][b5][C5][D5][E5][F5][G5]|

6 |[A6][b6][C6][D6][E6][F6][G6]|

7 |[A7][b7][C7][D7][E7][F7][G7]|

----------------------------

Där möter du Älvdrottningen som ger dig is- och eldpilar du kan fråga fiskarna vid dom utmarkerade punkterna om var man ska sen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag fråga inten hur man får balets of gatse utan hur man får Is/eld pilarna eller järn skor eller styrke armband!!!

Men man måste ha Ballad of Gales för att kunna får Eld/Is pilarna och Ironboots och Power Braclet!!! Och jag har svarat på hur man får sakerna...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har balers of gatse men jag kan ju typ åka med vindarna med den eller hur!?

ja och jag fattar inte vad man ska göra sen det närmaste jag har komit en typ eld/is sak det var på typ nån å med en kista med eld runt och något isigt och ett hål inuti isen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...