Greeneck Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Jag håller på med ett skolarbete om Tyskland - och behöver ha hjälp med att hitta en Tyskland-flagga som har samma form som landet. Vet någon var jag kan få tag på en sådan? P.s. Det är akut - uppgiften ska lämnas in imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 www.wikipedia.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 här är tysklands flagga ;) och du ett tips gå in på www.google.se och där kan du söka på det du vill ha reda på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 här är tysklands flagga ;) och du ett tips gå in på www.google.se och där kan du söka på det du vill ha reda på ;) Flaggan skulle vara formad som Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 ehm.. den skulle va klar den 15Maj :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 ehm.. den skulle va klar den 15Maj :SPrecis vad jag tänkte skriva... Ni som postar kanske ska titta på datumen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Men vissa är ju lite speciella. Jesper93 kanske trodde att uppgiften skulle lämnas in imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.