secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 TACK SÅ HIMMLA MYCKET jag fatta inte hur man mötte dom jag trodde man var tvungen att göra nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 tips: 1.köp max repel och gå till en route i kanto 2.använd max repel och gå runt i gräset 3.när du tror att du definitivt skulle ha mött någon om du inte hade använt max repel går du ut och in i routen igen 4.när spelet spelet börjar lagga när du går i gräset ska du låta repelen gå ut UTAN att lämna routen 5.gå in i gräset och möt din hund detta tar oftast en kvart om du cyklar hoppas du har master ball! /Åke Man kan fånga dessa " hundar " mycket snabbare och enklare utan att slösa tid och pengar på repels. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Bra Guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sarah171 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Om du vet var man får en Umbreon kan du skriva var man får Umbreon då snälla! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tränar du din Evee på kvällen får du en Umbreon, tränar du den på dagen blir det en Espeon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Tränar du din Evee på kvällen får du en Umbreon, tränar du den på dagen blir det en Espeon.Det fungerar inte i FR och LG, bara i de andra spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 bra! Det är ungefär så i Emerald spelen fast med Latios och Latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Överallt, skrev jag ju... Man kan inte fånga dom var som helst. Man kan inte hitta dom i Kanto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JippeyX Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 jag har ett bra sätt att hitta hundarna snabbt, dem förflyttar sig varje gång man går till en ny rout eller stad så stå mellan två stadar eller rout så går du imelan dem alltså vad jag menar t.ex gå till rout 4 annars vr det 3 du går i det lilla gräset så om det ej är en hund gå upp så det skiftar sig till en ny stad och sen gå tillbaka och gör om så hella tiden så fånga jag mina tre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sakul2 Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 En fråga vilken version? Jag har: Pokemon plantinum, Pokkemon SoulSilver och Pokemon white men min lilebror har pokemon black. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg