oddy Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Läs rubriken. Kollade nämligen in lite import sidor och såg att skulle bli mycket billigare att importera en USB connector än att köpa en här i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Ja det borde funka. Eftersom du ansluter den till datorn. Så jag tror nå att det funkar. Men jag är inte hel säker men jag är säker till 80% att det komma att funka. Jag skulle ha köpte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Eftersom USB-standard är den samma över hela världen så ÄR det inga probelms. Det där med priset är ju relativt. Är inte säkert att det blir så mycket billigare att köpa i utland. På USB så har du +5V likspänning, så att säga jag har ett USB minne som laddas på mini-usb antingen via dator eller via en extrern laddare som egentligen var avsedd till en Motorolamobil. Funkar hur bra som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Funkar prima med importerad. Min kompis har det och har aldrig haft problem med att köra mot honom Wi-Fi. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 ok då får det bli en importering och spara en hundra lapp. Någon som vet vad frakten fårn kanada skulle kunna kosta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 har ingen aning, men jag gissar på 20-80 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 det är det ju absolut värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) skulle tro lite mer... 80-120 kanske men jag vet inte, går väl att hitta nånstans på nätet Redigerat 16 Maj 2007 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg