Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har försökt spela gg_ banor med bottar på CZ men principen med Gun Game (att man spawnas direkt när man dör) verkar inte gälla när man spelar med bottar, utan man måste vänta tills att alla har dött. :huh:

Skulle bli glad om någon som visste (om det går eller inte) kunde hjälpa mig :( :unsure:

Skrivet

Har försökt spela gg_ banor med bottar på CZ men principen med Gun Game (att man spawnas direkt när man dör) verkar inte gälla när man spelar med bottar, utan man måste vänta tills att alla har dött. :huh:

Skulle bli glad om någon som visste (om det går eller inte) kunde hjälpa mig :(  :unsure:

JAg tror att du måste ladda ner nya bottar, för sånt typ deathmatch , ungefär som smartare botar och om du inte har gungame mod + deathmatch mod så funkar det inte

Skrivet

JAg tror att du måste ladda ner nya bottar, för sånt typ deathmatch , ungefär som smartare botar  och om du inte har gungame mod + deathmatch mod så funkar det inte

Du menar att man måste ladda ner de där "modsen" för att kunna använda sig av det, och sen nya bottar som är anpassade för den typen av spel? :huh: :P
Skrivet

JAg tror att du måste ladda ner nya bottar, för sånt typ deathmatch , ungefär som smartare botar  och om du inte har gungame mod + deathmatch mod så funkar det inte

tror det men är inte säker men prova =) :P

• Skapa ny...