klister92 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Tja jag behöver hjälp! jag och min syster ska kanske skaffa en wii men då måste jag övertala henne och jag vet inte hur. vad ska jag säga. Hon är 18 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Ja men om hon inte vil. Varöfr köper du inte en själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Ja men om hon inte vil. Varöfr köper du inte en själv? Precis.Skit i vad hon tycker. Det är ju du som vill ha en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Försökte göra detsamma med min syrra ett tag. Vad gillar hon för spel? Du får försöka locka henne genom att berätta om några bra spel som finns till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Ehh....Vem bryr sig vad hon tkr... <_< KÖP DEN SJÄLV :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Min syster tjatade om en hund på mig, så jag tjatade om ett wii på henne! Men till slut insåg jag att jag kan köpa det själv! Och det gjorde hon med till slut. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Hon vill att det ska finnas ett typ singstar spel. Som hon kan sjunga o så. Men hon säger att det känns som att hon skulle ge bort pengarna till mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Ja hon värkar ju tycka det. Det kankse är så att hon inte vill ha det lika mycket som du vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Ja försökte med övertala min syrra men hon ville inte ha en så ja köpte en själv:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Ja för vill man ha en så får man ju köpa en och inte köpa en ihop. Brukar vara svårt att övertala folk om man inte är bra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ja köp den själv ifall du har råd. Annars får du försöka med till exempel min syrra gillar Harvest Moon så då kan jag övertala henne när det Harvest Moon spelet till wii kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.