Gäst onix8 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 jag har klarat kingdom hearts 2 och det har kommit alla texter där det står vilka som har gjort spelet och sen kommer jag till en sak som heter Battle report där det står exempel vilken drive jag har användt mest å sånt men då så står den där jätten länge typ en halv timma jag är hela tiden tvungen att stänga av det kan nån säga hur jag ska göraa där vid battle report :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 du gör som i alla kh spel... stänger av, de GÅR inte att fortsätta vid battle report Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 eftersom man ändå inte kan spara när man går in portarna på både KH och KH2 kan man ju lika gärna stänga av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Testat trycka alla knappar samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Testat trycka alla knappar samtidigt? ehm vfr i hela friden då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Testat trycka alla knappar samtidigt? Då re-startar man sitt PS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 de funkar tyvär inte i kh2 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 de e för bra för de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg