Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst aso090
Skrivet

Hej!

jag har tibia och ibland brukar jag stänga och t.ex äta eller gå ut sen eller göra annat på datorn men sen när jag vill öppna tibia igen så står det A TIBIA CLIENT IS ALREADY RUNNING! och har loggat ut och stängt av tibia och jag provar med aktivetshantararen där står det inte något tibia som e öppen jag får starta om datorn för att det ska funka!!!!!!!! hjälp snälla tacksam för hjälp i förhand och priset är 100 fm på samma dag också!!!!!!!!!!

Gäst Yantra
Skrivet

där i aktivitets hanteraren finns också en knapp där det står processer tibia kommer garanterat ligga där stäng av :)

Skrivet

där i aktivitets hanteraren finns också en knapp där det står processer tibia kommer garanterat ligga där stäng av :)

Japp, asså du ska gå in på aktivitets hanteraren som han sa och processer Tibia kommer vara där och högerklicka och tryck på "Avsluta Process".

P.S Bara hjälpte han att förstå lite mer :P

Skrivet (redigerat)

Den ligger nödvändigtvis inte där. Testa stänga av JAVA om det inte funkar.

Men Tibia är inte som Runescape? Tibia går inte på JAVA, hans Tibia körs fortfarande på processer när han stänger av det, alltså är det som om han inte stängt av det alls. (Så tror jag det är iaf x)) Redigerat av SAFFE
Gäst aso090
Skrivet

jag har gjort det allså "AKTIVETS HANTARAREN OCH SEDAN PROCESSOR"men den finns inte jag har letat så noga och tittat på minimerade rutor men ingenting snella svara!!!

• Skapa ny...