Gäst mithril Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 hej här är mitt historia har slutat med runescape så jag vill berätta allt om jag har varit med om så här var det: förra sommaren började jag med runescape efter 3månader var jag i level 65 eller 66 kommer inte riktig ihåg då var jag trött en dag så jag gav mitt lösen till min kompis så han skulle plocka cowhide till mig men nästa dag funkade inte lösen då visste jag att det var min kompis som hade scammat mig. jag blev så arg så jag bestämmde mig för scamma en dag så addade en mig han sa att han sålde sitt level 92 account då sa jag visst för 4mille (hade inte pengar) då fick jag vänta 1månad för recovery och allt skulle gå bort sen tog jag i ett eget recovery och gav aldrig han pengarna. men han verkade inte arg han frågade om vi skulle bli kompisar då sa jag visst efter 2 månader tror jag så hade han d chain han hade fått den från dust devil då sa jag om jag får låna då sa han visst då lånade jag den och loggade ut men han pratade på msn med mig och var inte arg då fick jag en ny som hjälpte mig att scamma x slayer som han heter här han hjälpte mig vi scammade många 100+ tillsammans men för 2 veckor sen så hade jag lurat en med otroliga bra saker full guthan,d leg , abbysal whip och saker värt 3mille minst då frågade han om han fick låna mina saker då sa jag ok då tog han allt jag hade och jag var jävlig besviken men inte så beviken för jag hade minst tagit saker värt 20mille av han men det gjorde han med men igår tänkte jag efter att jag hade slösat 9månader med detta spelet så jag slutade men jag hade några 100+ gubbar som jag har scammat med x slayer men de ska mina kompisar få så jag kommer aldrig mer gå in på runescape och detta forumet hoppas ni har haft kul med mig hej då:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Så alla dina gubbar är inte dina? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Kan man få en gubbe av dig? Jag skulle pwna Sebbe då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 hej här är mitt historia har slutat med runescape så jag vill berätta allt om jag har varit med om så här var det: förra sommaren började jag med runescape efter 3månader var jag i level 65 eller 66 kommer inte riktig ihåg då var jag trött en dag så jag gav mitt lösen till min kompis så han skulle plocka cowhide till mig men nästa dag funkade inte lösen då visste jag att det var min kompis som hade scammat mig. jag blev så arg så jag bestämmde mig för scamma en dag så addade en mig han sa att han sålde sitt level 92 account då sa jag visst för 4mille (hade inte pengar) då fick jag vänta 1månad för recovery och allt skulle gå bort sen tog jag i ett eget recovery och gav aldrig han pengarna. men han verkade inte arg han frågade om vi skulle bli kompisar då sa jag visst efter 2 månader tror jag så hade han d chain han hade fått den från dust devil då sa jag om jag får låna då sa han visst då lånade jag den och loggade ut men han pratade på msn med mig och var inte arg då fick jag en ny som hjälpte mig att scamma x slayer som han heter här han hjälpte mig vi scammade många 100+ tillsammans men för 2 veckor sen så hade jag lurat en med otroliga bra saker full guthan,d leg , abbysal whip och saker värt 3mille minst då frågade han om han fick låna mina saker då sa jag ok då tog han allt jag hade och jag var jävlig besviken men inte så beviken för jag hade minst tagit saker värt 20mille av han men det gjorde han med men igår tänkte jag efter att jag hade slösat 9månader med detta spelet så jag slutade men jag hade några 100+ gubbar som jag har scammat med x slayer men de ska mina kompisar få så jag kommer aldrig mer gå in på runescape och detta forumet hoppas ni har haft kul med mig hej då:D TTråkit när sånt händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 lol! Hur j*vla dum får man va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jepp :D BUMP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 har redan gett ut de 100+ acc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Jo, det är inte jobbigt och läsa det du skriver du du aldrig använder kommatecken och punkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 du sa ju att den inte var jobbig så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Måste säga att du idiotförklarar dej självlite. Särkskilt det sista där när du blev scammad. Du blir kompis med en scammer och ni scammar tillsammans och så lånar du ut dina saker till honom lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Bra du slutar! Du har varit otroligt jobbig här på Fuska. Och, näst intill oläsligt. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CounterStrike Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg