Gäst mithril Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 yep Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Lol: Jag: Aja skyll dig själv. Jag har också gjort så på ett spel men efter ett halvår började jag igen och ångrade mig. Mithril: ångrar mig inte + några accounter gav jag till sina riktiga ägare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst runescapefreak Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 fick lite napp idag en lvl 85 men den gav jag till slayer x för han har hjälpt mig mkt med scamma den har 149 qp och 1300total lvl jag är mithril så ni vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 nu är jag på mithril igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) Tycker du att du är cool för att du scammar. Bara så du vet så hatar nästan alla dej här i runescape forumet. För det första: du är en scammer, för det andra: du missbrukar ordet n00b och för det tredje: du tror att du är så jäkla frän. Redigerat 27 Maj 2007 av oddy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 lär dig skriva lillen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Hahahah.... ska du säga. i ditt första inlägg i denna tråd hadde du inte stor bokstav och punkt. och sen så kommer du och gnäller på andra ... xd du e inte cool ifall du tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 lär dig skriva lillen. lillen haha. Jag tror att du är yngre än mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 lär dig skriva lillen. Han skriver såfan mycket bättren dig. Du är en hatad person på www.fuska.se. Och är det inte emot reglerna och ha två accounts på fuska? Och du, sluta scamma din j*vla shcmilo.. När jag ser dej i verkligheten, så ska du se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 lär dig skriva lillen. vill du slåss ge mig ditt telefon numer så ska vi träffas om du vill de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Hahah, mithril de e ju du som borde vara rädd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 lär dig skriva lillen. Lägg ner mithril och skippa din störiga attityd nån gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg